fbpx

Naked Warrior

Připravujeme!

Buď silný kdykoliv, kdekoliv!

Naked Warrior

Základy posilování s vlastní vahou

Seminář je postaven na programu Naked Warrior a stejnojmenné knize (v češtině Nahý bojovník) autora a zakladatele školy síly StrongFirst Pavla Tsatsoulina. Nahý bojovník staví na základech posilování s vlastní vahou z indických a čínských bojových umění, posilování zápasníků a siláků 19. a 20. století i moderní gymnastiky a neurovědy. 

Na semináři vyučujeme nejnovější progrese založené na systému StrongFirst Bodyweight (SFB). 

Naked Warrior:
  • Minimalistický – jen dva cviky, který tvrdí muziku: 20% cviků = 80% zlepšení
  • Progresivní – postupuje od nejjednodušších variant až po ty nejtěžší
  • Unilaterální – napravuje svalové nerovnováhy a asymetrie
  • Konceptuální – posilování využívající práci s dechem a svaly na základě starých metod z bojových umění a moderní neurovědy, jakož i výuku důležitých obecně platných principů (silové dýchání, práci s hlavními neurogenerátory síly, předzpevnění, aktivní negativ, uzemnění…)
  • Aplikovatelný / přenositelný do tréninků s kettlebell nebo velkou činkou. 

Program semináře

  • Teoretický úvod – výhody / nevýhody tréninku s vlastní vahou
  • Síla a její základní členění 
  • Tajemství tréninku jedněch z nejsilnějších na planetě – gymnastů
Klik na jedné ruce - krok za krokem
  • Klik na jedné ruce – slovy Bretta Jonese, Master SFG: „cvik totálního zpevnění těla“
  • Hardstyle plank a jeho odlišnosti od fitness „prken“
  • Jak zvýšit vnitrobřišní tlak a zesílit teď hned
  • Reverzní zkracovačka – cvik, který tě naučí správnou pozici zad a aktivuje břišní svaly
  • Kompenzační strečink, který je nutné vkládat mezi série
  • Fast & Loose drily – cviky na uvolnění a rychlejší regeneraci
  • Správná pozice – základní setup kliku
  • Synchronizace dechu a pohybu
  • Dril na zapakování / odkrčení ramen – krčení ramen je častá chyba, kdy „uniká“ síla a ohrožuje se zdraví ramen
  • Aktivní negativ – jeden ze základních principů silového tréninku vůbec
  • Správná distribuce váhy na dlaních – najdi speciální „čudlíky“, které aktivují paže a zbytek těla
  • Princip „vývrtky“
  • Speciální „pupíkový“ manévr pro efektivní propojení hýžďových a břišních svalů
  • Startovní pozice kliku na jedné ruce
  • Kyčelní úhyb – fyziku „nepřečůráš“
  • Klik na jedné ruce a efektivní metody, jak se k němu dopracovat
Dřep na jedné noze - od základních cviků, které zvládne každý, až k striktní „pistoli“
  • Krátký test připravenosti a mobility pro dřep na jedné noze
  • Série drilů na rozhýbání kotníků a protažení lýtek
  • Mobilizační „čínský“ dřep – naučí tě správně dřepovat a zvýší rozsah pohybu v kolenou a kyčlích
  • Dril na aktivní negativ aplikovatelný speciálně pro dřep na jedné noze
  • Streč pánevního dna a „vyvikláním“ k většímu rozsahu v kyčlích
  • Silný úchop aneb aktivace svalů chodidla
  • Dril na kontrolu spodní pozice dřepu na jedné noze
  • Jak postupně vybudovat sílu pomocí chytrých progresí až k dřepu na jedné noze
  • Nejlepší metoda pro asistovaný dřep na jedné noze
  • 2 zásadní kompenzační cviky 
Programming
  • Metoda GTG – nejlepší způsob, jak se nenápadně dopracovat ke kliku na jedné ruce a dřepu na jedné noze
  • Kolik setů, kolik opakování, jaké pauzy, jak často?
  • Koncept „stejně, ale jinak“ – co to je a jak to aplikovat?

Další info

  • Co s sebou? Volné sportovní oblečení, cvičí se bez bot nebo v botách se tenkou podrážkou, ručník, pití, tužku a bloček na poznámky. Tréninkový manuál v PDF Ti zašleme před seminářem. 
  • Termín? Datum upřesníme, doba trvání 5 hodin
  • Cena? 1 250 Kč 999 Kč